Obserwatorzy

czwartek, 10 marca 2016

Mediowe serce

Chociaż serce powstało już pewien czas temu, to dopiero teraz doczekało się publikacji. Niestety tak mam, że do kompa podchodzę jak do jeża i dopiero jak mam wolny czas, to coś tu  wrzucam. Termin wysyłki goni, więc wrzucam moje mediowe serce, które wykonałam na lutowe " sercowe" wyzwanie w Art-grupie. Moje serce trafi do Olgi Helge. Przy okazji  zrobiłam  mixed mediowy scrap w formacie A4. Bardzo podoba mi się efekt tła, które powstało z różnych ścinków scrapowych. Pasek po kółkach z dziurkacza zrobił ciekawy przestrzenny efekt. Użyłam też plastra, gdzie miejscami powstała faktura płótna. W tej kwestii będę jeszcze eksperymentować. Pozdrawiam cieplutko- Francesca.





3 komentarze:

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To najpiękniejszy prezent dla mnie .